قیمت اسپیس فریم

اسپیس گستران با ساخت و تولید انواع سازه در خدمت مشتریان میباشد. برای خرید شما میتوانید این سازه را از تولید کننده تهیه نمایید. قیمت هر متر اسپیس فریم بر اساس نوع متریال به کار رفته در ساخت تعیین میگردد.با در نظر گرفتن طول شاخه و فی واحد میتوان قیمت هر شاخه اسپیس را محاسبه نمود.یکی دیگر از شاخصه های تعیین کننده قیمت فروش اسپیس متراژ خرید میباشد. هرچه متراژ درخواستی خرید بیشتر باشد قیمت خرید اسپیس ارزان تر محاسبه میگردد.

لیست قیمت 1402

مدل اسپپیس (متر بر طول) قیمت (تومان) متریال
اسپیس فریم طرح z معمولی 375.000 لوله ۱۶*۱ مسوار ۵
اسپیس فریم پررکاب 400.000 لوله ۱۶*۱ مسوار ۵
اسپیس فریم لوله ای 430.000 لوله ۱۶*۱ خاموت ۱۶*۹۰
اسپیس فریم کرو (اسپیس منحنی) 430.000 لوله ۱۶*۱ مسوار ۵
اسپیس فریم 30*30 1.200.000 لوله 1*48
اسپیس فریم 25*25 950.000

فهرست مطالب

اسپیس فریم کم رکاب اسپیس فریم پررکاب اسپیس فریم کرو (منحنی)
اسپیس فریم کاکرده فروش اسپیس اجاره اسپیس
اسپیس دست دوم اسپیس آبکاری اسپیس فریم لوله‌ ای

قیمت اسپیس فریم نمایشگاهی چقدر است؟

قیمت اسپیس فریم با در نظر گرفتن نوع آن متغیر است. البته کیفیت محصول نهایی نیز می تواند در قیمت این محصول تاثیر گذار باشد. همانطور که می‌دانید اسپیس فریم یکی از انواع سازه های نمایشگاهی می باشد. از این سازه برای ساخت غرفه های نمایشگاهی استفاده می شود. اسپیس فریم ها در مقایسه با سایر غرفه های نمایشگاهی مزیت های مختلفی دارد. به همین دلیل در سال های اخیر استفاده از آنها به جای همه ی انواع سازه ها جایگزین ایده آلی در نظر گرفته می شود. قیمت سازه نمایشگاهی را نوع سایز مشخص می کند.

در این بخش از مقاله سعی داریم اطلاعاتی در مورد قیمت هر متر اسپیس فریم در اختیار شما قرار دهیم. از این طریق ارزیابی مطلوبی را برای انتخاب این محصولات انجام دهیم با ما همراه باشید. اگر در زمینه ی غرفه سازی و طراحی انواع غرفه های نمایشگاهی فعالیت دارید بدون تردید می دانید استفاده از اسپیس فریم ها به ما فرصت می دهد بتوانیم دکوراسیون دلخواه را به وجود آوریم. البته این تنها مزیت استفاده از آنها نیست.در این مطلب سعی نموده ایم به عوامل تعیین قیمت هر شاخه اسپیس بپردازیم.

از مهمترین ویژگی های اسپیس فریم ها برای استفاده در غرفه سازی :

  • قیمت مناسب اسپیس فریم
  • قابل حمل و نصب آسان این محصولات
  • فرصت به وجود آوردن دکوراسیون دلخواه با استفاده از آنها

هر کدام از موارد یاد شده سب محبوبی این محصولات برای ساخت انواع غرفه های نمایشگاهی شده است. غرفه های نمایشگاهی برای تبلیغات کسب و کار ها اهمیت بسیاری دارد و اگر جذابیت کافی داشته بادش می تواند ما را به هدف خود برساند.

لیست قیمت اسپیس فریم

قیمت اسپیس فریم تیرماه 1402 گستران
لیست قیمت اسپیس تیرماه 1402 گستران

لیست قیمت اجاره قاب بنر

قیمت قاب بنر اسپیس فریم

قیمت اسپیس دست دوم

قیمت اسپیس اگر چه با در نظر گرفتن کارایی آن بسیار مطلوب و مقرون به صرفه است ولی ما سعی داریم فرصت های خرید بیشتری را ر اختیار خریداران قرار دهیم برای این منظور می توانید اسپیس فریم های دست دوم را در اولویت خود قرار داده و آنها را به قیمت مناسب تری خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات در مورد قیمت اسپیس فریم های موجود می توانید با شماره های موجود با همکاران بخش فروش ما در ارتباط باشید. اطلاعات کامل در مورد هزینه اسپیس‌فریم در اختیار شما قرار می گیرد. اگر به راهنمایی کلی نیز در خرید این محصولات نیازمند هستید می توانید از مشاوره ی رایگان ارائه شده توسط شرکت تولیدی ما استفاده کرده و انتخاب مطلوبی داشته باشید. قیمت اسپیس دست دوم به مراتب بسیار کمتر از اسپیس فریم نو می باشد و این گزینه برای افرادی که خواستار طراحی غرفه های نمایشگاهی با کمترین هزینه را دارند می تواند مناسب باشد. از سوی دیگر در نظر داشته باشید که این محصولات نیز مقاومت و کارایی مطلوبی دارند و با بررسی کامل توسط کارشناسان ما در اختیار شما قرار داده می شود.

لیست قیمت اجاره غرفه اسپیس فریم

قیمت اجاره غرفه اسپیس فریم

قیمت اجاره اسپیس

قیمت اسپیس فریم دست دوم اگر چه در مقایسه با قیمت اسپیس  نو بسیار مقرون به صرفه است. ولی اگر به دنبال هزینه های پایین تر هستید میتوانید این محصولات را اجاره کنید. اجاره اسپیس فریم ها مزیت های ویژه ی خود را دارد و به خریدار فرصت می دهد هم هزینه ی کمتری را خرج کند هم در ساخت هر کدام از غرفه های نمایشگاهی تنوع وسیعی از این محصولات در اختیار او قرار گیرد ولی اگر برای مدت زمان بیشتر قصد استفاده از این نوع از محصولات را دارید لازم به ذکر است که اجاره اسپیس فریم گزینه ی مناسبی نیست.

به عبارت بهتر اجاره ی اسپیس فریم برای کوتاه مدت می تواند گزینه ی مناسب باشد در غیر این صورت ممکن است در دراز مدت هزینه های بیشتری را صرف کنید. افرادی که قصد غرفه سازی برای اولین بار را دارند نیز می توانند از مزیت غرفه های تهیه  شده با استفاده از اسپیس فریم های اجاره ای بهره مند شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ی اجاره ی محصولات می توانید همین اکنون با شماره ای موجود با ما در ارتباط باشید. این نوع اسپیس فریم ها با کارایی و کیفیت مطلوب پس از ارزیابی در اختیار شما قرار داده شده و سپس با بررسی کامل از شما درخواست می گردد. به وجود آمدن هرگونه اسب شامل حال اجاره کننده است به همین دلیل در مراقبت این محصولات نکات اصولی را در نظر داشته باشید.

قیمت اسپیس تبلیغاتی

هزینه اسپیس برای تهیه ی غرفه های نمایشگاهی مختلف بسیار مناسب است و با ویژگی هایی که دارند به ما فرصت می دهند بتوانیم به راحتی دکوراسیون دلخواه را ایجاد کنیم. امروزه استفاده از این نوع از محصولات به استیج های گوناگون و البته گیرایی ما را سوق می دهد. قیمت خرید اسپیس تبلیغاتی را در اولین مرحله کیفیت و جنس مواد اولیه ی تولید شده ی آن مشخص می کند.

استفاده از انواع مختلف از غرفه های نمایشگاهی در سال های اخیر در سراسر جهان از استقبال بالایی روبرو شده است. زیرا در این راستا می توان هم محصولات خود را در اختیار بینندگان قرار داد و هم فید بک مطلوبی را به دست آورد . امروزه در غرفه های نمایشگاهی ویژه که در برخی از کشورهای توسعه یافته اروپای برگزار می شود افراد و کسب و کار ها می تواند به راحتی با حضور در این مکان ها ایده های مطلوبی را به دست آورند. همچنین مشارکت های جدید را امضا کنند. در این راستا طراحان غرفه های نمایشگاهی نیز سعی دارند با ارائه ی شیک ترین فضا توجه بینندگان را به سوی خود جلب کنند. به همین دلیل ابزارهای موجود برای ساخت و ساز غرفه های نمایشگاهی نیز توسعه ی مطلوبی داشته و بازار فروش آنها نیز رونق دارد.

همین موضوع البته سبب نوساناتی در قیمت خرید اسپیس شده است. برای کسب اطلاعات کامل در مورد قیمت به روز هر شاخه با ما در ارتباط باشید. ما محصولات با کیفیت را با مناسب ترین قیمت به دست خریدار می رسانیم. به همین دلیل در همه ی این سال های مفتخر آن هستیم همواره رضایت  شما عزیزان را به دست آوریم.

لیست قیمت اسپیس زیر 1متری

لیست قیمت اسپیس کمتر از 1 متر 1402 گستران
لیست قیمت اسپیس کمتر از 1 متر 1402 گستران

لیست قیمت بست اسپیس بسته ای

قیمت بست اسپیس

قیمت ارزان اسپیس

قیمت فروش اسپیس مناسب است. ولی در این راستا برخی از سودجویان در بازار سعی دارند محصولات بی کیفیت خود را به قیمت خرید بسیار کمتری به خریدار پیشنهاد دهند. همین امر می تواند به راحتی خریدار را تشویق کند که این نوع از محصولات غیر گارانتی را خرید کند. اگر قیمت اسپیس فریم از استانداردهای مشخص کمتر باشد حتما به کیفیت آن مشکوک باشید.

خرید محصولات ارزان و بی کیفیت اگرچه در اولین نگاه گزینه ی خوبی به نظر می رسد و چه بسا افراد گمان می کنند که توانسته اند این محصولات را به قیمت مقرون به صرفه خریداری کنند. ولی مشکلاتی که در پی داشته و استفاده از این نوع اسپیس فریم ها در کمین شما است. ممکن است کیفیت نا مناسب آن حتی جبران پذیر نباشد. اسپیس فریم غیر استاندارد مقاومت لازم را برای تحمل بار نخواهد داشت. و استفاده از آن احتمال فرو ریختن و البته به وجود  امدن خسارت مالی و جانی را افزایش خواهد داد.

در خرید این محصولات حتما تولیدی و فروشنده های معتبر را در اولویت خود قرار دهید. از این روش از کارایی و کیفیت آنها مطمئن باشید. هزینه اسپیس پایین ارائه شده توسط شرکت های نامعتبر فقط گزینه ای برای اغوای خریداران می باشد.

قیمت بست اسپیس قفل پروانه

قیمت بست اسپیس فریم

قیمت هر شاخه اسپیس فریم

برای اینکه بتوانید قیمت هر شاخه اسپیس را محاسبه نمایید به این صورت عمل نمایید. طول شاخه را در فی واحد ضرب نمایید.از این فرمول شما میتوانید قیمت هر شاخه اسپیس را محاسبه نمایید.طول شاخه با بهای شاخه رابطه ای مستقیم دارد.شما با در اختیار داشتن ابعاد و اندازه های سازه میتوانید ارزش هر شاخه را حساب نمایید.

قیمت هر متر اسپیس فریم

قیمت هر متر اسپیس فریم واحد و پایه محاسبه یک شاخه میباشد.این بها معیار تعیین فی یک شاخه میباشد.این بهای واحد توسط تولید کنندگان و کارگاههایی که در ساخت سازه فعال میباشند تعیین میگردد.از معیار های تعیین کننده بهای هر متر وزن سازه میباشد.اگر لوله به کار رفته در ساخت ضخیم باشد وزن سازه بالاتر میرود.این دلیل سبب افزایش نرخ واحد میگردد.

لیست قیمت اسپیس فریم کرو یا منحنی 1402

قیمت اسپیس فریم کرو یا منحنی 1402
قیمت اسپیس فریم کرو یا منحنی 1402

اتصالات اسپیس فریم

قیمت اسپیس فریم و البته قیمت اتصالات آن را می توانید از همکاران ما در بخش فروش درخواست کنید. همانطور که میدانید نصب اسپیس فریم ها آسان است. ولی اگر در این زمینه تجربه ی کافی ندارید حتما ان را به افراد مجرب در این زمینه بسپارید. از سوی دیگر نوسانات موجود در بازار سبب تغییر اندکی در قیمت اسپیس‌فریم می گردد. به همین دلیل در تصمیم نهای برای خرید، قیمت به روز این محصولات را مطلع شوید. برای افرادی که به صورت عمده این محصولات را خریداری می کنند می توانیم تخفیف های ویژه ای را در نظر بگیریم.

برای خرید و یا اجاره ی انواع اسپیس فریم ها و البته اتصالات این محصولات و سایر ابزارهای لازم برای ساخت و ساز و طراحی انواع غرفه های نمایشگاهی با ما در ارتباط باشید.مقاومت و کیفیت اتصالات اسپیس فریم ها نقش بسیار مهمی در کارایی مطلوب این محصولات قرار دارند. همواره سعی کنید اتصالات این محصولات را نیز همزمان از تولید کننده های اسپیس فریم ها خریداری کند. در این صورت مطمئن خواهید بود که مناسب ترین نوع اتصالات را انتخاب کرده اید.

قیمت بست اسپیس نمایشگاهی

قیمت اسپیس فریم با در نظر گرفتن فرصت اجاره و البته خرید اسپیس فریم دست دوم بسیار مناسب می باشد. بست اسپیس فریم ها که به همراه مهره های مختلف در اختیار خریدار قرار می گیرد. بدون استفاده از بست اسپیس فریم امکان اتصال این محصولات به طور مطلوب را نخواهیم داشت و معمولا بست های اسپیس فریم ها به قیمت بسیار پایین تر به فروش می رسند.

به همین دلیل در خرید این محصولات کیفیت را اولویت خرید خود قرار دهید. در این صورت می توانید از مقاومت دکوراسیون ایجاد شده مطمئن باشید.

برای اطلاع ازبه روز ترین لیست قیمت با کارشناسان واحد فروش اسپیس فریم در ارتباط باشید. و یا از صفحه اینستاگرام اسپیس گستران دیدن نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Pinterest
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 102 میانگین: 5]
اسکرول به بالا