موکب اسپیس

موکب اسپیس یا به عبارت دیگر Mockup Space frame یک مدل سازه طراحی شده است که از قطعات مختلف اسپیس ( به صورت کاملا منظم در کنار همدیگر قرار گرفته اند) تشکیل شده است. این نظم بسیار خاص نمای فوق العاده زیبایی را به موکب اسپیس فریم می بخشد. این مدل سازه به عنوان غرفه یا موکب جهت برپایی مراسمات و نمایشگاه های مختلف استفاده می شود تا بتواند ایده ها و طرح های موجود را به طراحان، مهندسان و مشتریان نشان دهد.

موکب اسپیس فریم معمولا شامل پارامترهایی مانند شکل، اندازه، ساختار و جزئیات دیگری از سازه است. این مدل سازه ها از استحکام بالایی برخوردار می باشند. ظاهر موکب اسپیس سبب استقبال مردم از این سازه جهت برپایی مراسمات و جشن ها می شود.

استفاده از موکب اسپیس به طراحان و مهندسان کمک می کند تا یک تصویر کامل از طرح خود بسازند و امکان بررسی جنبه های مختلف آن را فراهم کنند. این مدل ها همچنین می توانند به عنوان ابزاری برای ارتباط با مشتریان استفاده شوند و به آنها اجازه دهند تا طرح ها را در داخل و خارج محیط مشاهده کنند و نظرات خود را بیان کنند.

موکب اسپیس فریم
موکب اسپیس فریم

فهرست مطالب

ساخت موکب اسپیس

این روزها ساخت موکب اسپیس رواج بالایی پیدا نموده است. جهت ساخت این سازه ها از اسپیس فریم استفاده می کنند. در حقیقت اسپیس فریم ها به علت ویژگی های خاصی که دارند بهترین گزینه جهت ساخت موکب اسپیس می باشند. طراحی زیباتر و قابلیت های فراوان می تواند در نتیجه کار شما بسیار موثر باشد. استفاده از موکب اسپیس فقط جهت مراسمات اربعین، مراسمات مذهبی و … رواج ندارد. بسیاری از هیئت های امروزی جهت ایجاد فضای مناسب، از اسپیس فریم استفاده می کنند. مازاد بر اینها استفاده از این سازه کاربردی در بیشتر نمایشگاه ها رواج بالایی پیدا کرده است. مراحل ساخت این سازه ها عبارتند از:

ساخت موکب اسپیس
ساخت موکب اسپیس

نصب موکب اسپیس

نحوه نصب موکب اسپیس از اهمیت بالایی برخوردار است. نحوه نصب این سازه تا حدودی ساده می باشد، اما گاهی اوقات لازم است در فرایند نصب موکب اسپیس از خدمات تخصصی در این حوزه بهره مند شوید. اگر قصد برپایی موکب اسپیس بزرگتر و تخصصی تری را دارید بهتر است که از افراد ماهر و متخصص در این حوزه کمک بگیرید. در واقع موکب های حجیم و بزرگ علاوه بر اینکه به قطعات بیشتری نیاز دارند، شاید از لحاظ فیزیکی ناپایدار باشند. برای نصب این سازه‌ ها تنها افراد ماهر در این زمینه قادر به اجرای این کار با کیفیت بالا هستند.

چنانچه افرادی که تخصص و تجربه کافی جهت نصب موکب اسپیس نداشته باشند، ممکن است منجر به  مشکلات فراوانی همچون آسیب به قطعات مختلف و خراب شدن موکب اسپیس شوند.

نصب موکب اسپیس
نصب موکب اسپیس

اجاره موکب اسپیس

تغییر سلیقه ها و همچنین عوامل گوناگون دیگر سبب شده تا حالت و طراحی موکب اسپیس ها حرفه ای تر و در عین حال زیباتر شود. چنانچه قصد خرید موکب اسپیس را دارید بایستی هزینه های زیادی را پرداخت نمایید. با هزینه ای کمتر مناسب ترین و زیباترین موکب ها را اجاره کنید و بعد از تمام شدن مراسم می توانید به مرکزی که در آنجا اسپیس اجاره کرده اید، آن را تحویل دهید.

مزایای موکب اسپیس

موکب اسپیس دارای مزایای زیادی می ‌باشد. برخی از مزایای استفاده از موکب اسپیس عبارتند از:

مزایای موکب اسپیس
مزایای موکب اسپیس

کاربرد موکب اسپیس

موکب اسپیس ها در بخش های گوناگونی همچون ایستگاه های خدمت رسانی ( همانند راهپیمایی ها، عزاداری ها)، نمایشگاه ها و … کاربر دارند. در مراسمات مذهبی همچون عزا، اعیاد و … می توان از این سازه ها استفاده نمود. با ساخت این سازه ها می توانید نذورات خود را پخش نمایید.

ساخت موکب اسپیس علاوه بر موارد فوق در هیئت های مذهبی ( ایام محرم و صفر، ایام اربعین حسینی و …) و جهت اجرای خوبتر مراسم از این سازه ها می توانید استفاده کنید.

فروش موکب اسپیس

زیبایی در طراحی، ساخت سازه در اندازه و ابعاد مورد نیاز، وزن کم، امکان استفاده نمودن از دیگر تاسیسات و … از جمله ویژگی های بارز موکب اسپیس طراحی و ساخته شده شرکت اسپیس گستران می باشد. سرعت در انجام کار و همچنین قابلیت جابجایی راحت از جمله ویژگی های این مجموعه می باشد. اگر قصد خرید این سازه ها را دارید می توانید با خیال راحت از شرکت معتبر اسپس گستران اقدام نمایید. فروش این سازه در این مرکز با قیمت بسیار مناسبی انجام می گیرد.

فروش موکب اسپیس
فروش موکب اسپیس

قیمت موکب اسپیس فریم

قیمت موکب اسپیس به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. جنس و کیفیت: مواد استفاده شده در ساخت اسپیس در قیمت تاثیرگذار است.
  2. ابعاد: اندازه و ابعاد موکب نیز به قیمت آن تاثیر می ‌گذارد. معمولا، موکب ‌های بزرگتر هزینه‌ های بیشتری برای تولید، حمل و نقل و نصب دارند.
  3. طراحی و محصول: محصولات با طراحی‌ ها و قابلیت‌ های خاص می‌ توانند گران‌تر باشند. به عنوان مثال، اسپیس فریم‌ هایی با شاتون قابل تنظیم، پایه ‌های ضربه‌گیر و سیستم‌ های تعلیق پیشرفته معمولا قیمت بالاتری دارند.
  4. نوع و تعداد قطعات: اگر اسپیس شامل قطعات و متعلقات دیگری مانند قفل ‌ها، چرخ های متحرک، چادر، نورپردازی، قاب بنروغیره باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود.

        5. مدت زمان اجاره، مساحت غرفه و محل نصب از عوامل دیگر در قیمت این سازه ها است. 

کیفیت موکب اسپیس های موجود در شرکت اسپیس گستران بسیار خاص است. چنانچه شرایط کاری تان به گونه ای است که در طول سال نمایشگاه یا غرفه های فراوانی را برگزار می نمایید پیشنهاد ما به شما خرید این سازه ها است. زیرا از این سازه ها می توانید برای دفعات زیاد استفاده نمایید.

نصب ایستگاه صلواتی اسپیس

توجه داشته باشید که نصب ایستگاه صلواتی اسپیس نیازمند تجربه و دقت زیاد است. همچنین، استفاده از تجهیزات و رعایت استانداردهای ایمنی و ساختاری در این فرایند بسیار حائز اهمیت است تا از هرگونه حادثه یا نواقص جلوگیری شود. البته ناگفته نماند که نصب اسپیس با نازلترین قیمت و کیفیت بالا به نوبه خود می تواند جذابیت فراوان تری برای افراد داشته باشد.

ساخت ایستگاه صلواتی اسپیس

علاوه بر ساخت موکب اسپیس به وسیله این سازه ها می توانید ایستگاه های صلواتی برپا نمایید. شما عزیزان می توانید با اجاره اسپیس یا خرید و فروش اسپیس، ایستگاه صلواتی را به صورت موقت و با کمترین هزینه بر پا کنید. نحوه ساخت ایستگاه صلواتی به سلیقه شما بستگی دارد. البته ناگفته نماند که برخی از اسپیس ها به شکل z و برخی دیگر طرح زیگزاگی دارند. این دو نوع اسپیس از لحاظ شکل با یکدیگر تفاوت خواهند داشت. از اسپیس های آهنی جهت ساخت موکب اربعین استفاده می نمایند.

ساخت ایستگاه صلواتی اسپیس
ساخت ایستگاه صلواتی اسپیس

اجاره ایستگاه صلواتی اسپیس

اجاره ایستگاه صلواتی در مقایسه با خرید آن موجب کاهش هزینه شما خواهد شد. همانطور که میدانید برپایی مراسمات مذهبی در ایران با شدت بالایی اجرا می شود. ساختار ایستگاه صلواتی از لحاظ اسکلت درست همانند غرفه نمایشگاهی می باشد. خدمات اجاره ایستگاه صلواتی اسپیس در شرکت اسپیس گستران در اسرع وقت انجام می گیرد. اجاره ایستگاه صلواتی در ایام محرم یکی از راه های موثر است برای آن دسته افراد که به محدودیت های مالی نمی توانند آن را خریداری کنند.

اجاره موکب اسپیس
اجاره موکب اسپیس

قیمت ایستگاه صلواتی

معیارهای مختلفی وابسته به قیمت ایستگاه صلواتی وجود دارند که می‌ توانند به تعیین قیمت آنها کمک کنند:

اتصالات اسپیس

بست اسپیس به صورت تکی و عمده با کیفیت درجه با قیمت مناسب میباشد.

اجاره اسپیس

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در سراسر ایران در کمترین زمان قابل اجرا می باشد.

قیمت اسپیس

قیمت هر متر اسپیس فریم بر اساس نوع متریال به کار رفته در ساخت تعیین میگردد.

سوله و سالن

امروزه کاربرد سوله‌هاکه به صورت موقت می‌باشند، در برپایی نمایشگاه‌ها..

بنر اسپیس

قاب بنر را به منظور ترویج یک کسب و کار و به عبارتی برای انجام تبلیغات

اسپیس کارکرده

فروش انواع اسپیس فریم دست دوم با کیفیت بدنه و آبکاری مناسب نموده است.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Pinterest
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
اسکرول به بالا