اجاره غرفه نمایشگاهی اسپیس گستران

در حال‌ حاضر انواع گوناگون و متفاوتی از نمایشگاه‌ها به ‌صورت دائم یا موقتی برگزار می‌شوند. این نمایشگاه‌ها می‌توانند پله صعود مناسبی برای افراد باشند. برای به سمع و نظر رساندن فعالیت‌های انجام ‌شده، علاقه‌مندان به شرکت در نمایشگاه‌ها، باید به اجاره غرفه نمایشگاهی بپردازند. غرفه‌های نمایشگاهی غرفه‌هایی می‌باشند که به رقیبان در زمینه‌های متفاوت کمک می‌کنند تا با فعالیت در کنار یکدیگر، کیفیت محصولات و خدماتشان را افزایش دهند و بتوانند مسیر حرکت خود به سمت بازار کار و پیشرفت را هموار کنند.

در گیر و دار شرکت علاقه‌مندان در نمایشگاه‌های گوناگون یکی از مهم‌ترین عواملی که شما باید به آن توجه داشته باشید، اجاره غرفه نمایشگاهی است. شما باید سعی کنید که با اجاره باکیفیت‌ترین و بهترین انواع غرفه‌های نمایشگاهی علاوه ‌بر ایجاد یک ظاهر جذاب و زیبا برای غرفه خود، در سریع‌ترین زمان ممکن و با مقرون ‌به ‌صرفه ترین هزینه‌ها روند فعالیت خود در نمایشگاه ها را پیش ببرید. اگر به‌ دنبال کسب اطلاعات کاربردی برای اجاره غرفه نمایشگاهی هستید و می‌خواید که در این‌ رابطه بیشتر بدانید، با ما تا انتهای این محتوا همراه باشید.

اجاره غرفه در نمایشگاه بین المللی
اجاره غرفه در نمایشگاه بین المللی

فهرست مطالب

قیمت اجاره غرفه نمایشگاهی 1402
قیمت اجاره غرفه نمایشگاهی 1402

اجاره غرفه نمایشگاهی چگونه است؟

بیشتر نیز به این نکته اشاره کردیم که در حال‌ حاضر، نمایشگاه‌های گوناگونی در سطح کشور برای اهداف گوناگون برگزار می‌شوند. علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایشگاه‌ها، نیاز دارند تا از خدمات اجاره غرفه نمایشگاهی بهره ببرند. نکته مهمی که در این زمینه باید به آن توجه شود، پیدا کردن یک خدمات ‌دهنده معتبر برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی می‌باشد. شما می‌توانید بعد از پیدا کردن خدمات دهنده مورد نظر خودتان، از خدماتی مثل اجاره غرفه در نمایشگاه بین ‌المللی، اجاره غرفه در نمایشگاه مصلی، اجاره غرفه نمایشگاه بهاره، اجاره غرفه شهرداری و … بهره ببرید.

به واسطه کوتاه بودن مدت زمان، معمولاً علاقه‌مندان به شرکت در نمایشگاه‌ها به ‌دنبال اجاره غرفه های نمایشگاهی هستند نه خرید آن‌ها. شما به ‌عنوان یک شرکت‌کننده در نمایشگاه مد نظرتان باید با جستجو و تحقیق، خدمات‌ دهنده‌ای را پیدا کنید که با کیفیت بالا و با در نظر گرفتن تعرفه منصفانه به عنوان قیمت اجاره غرفه نمایشگاهی به مشتریانش خدمات رسانی می‌کند. در این شرایط است که می‌توانید بدون کوچک‌ترین نگرانی، در نمایشگاه مد نظرتان شرکت کنید و مسیر پیشرفت را برای خود هموار تر سازید.

 

بهترین سازه برای اجاره غرفه نمایشگاهی چیست؟

همان‌ طور که همه شما می‌دانید، در حال ‌حاضر مواد اولیه گوناگونی وجود دارند که برای ساخت غرفه نمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر قصد اجاره غرفه نمایشگاهی را دارید، باید حتماً در رابطه نوع سازه‌ای که قصد دارید از آن بهره ببرید، بیشتر بدانید. در حال‌ حاضر بهترین و باکیفیت‌ترین سازه‌ای که برای ساخت غرفه مورد استفاده قرار می‌گیرد، اسپیس فریم (truss) می‌باشد. شما امکان این را دارید که با اجاره‌ی تجهیزات نمایشگاهی اسپیس فریم، در سریع‌ترین زمان و با کیفیت بالا غرفه مد نظرتان را بسازید و از آن بهره ببرید. وزن کم، دوام مناسب، امکان طراحی اشکال متنوع، اتصالات مستحکم، سرعت بالا در نصب، قیمت مقرون ‌به ‌صرفه، کم‌حجم بودن و … جزو آن دسته از فاکتورهایی هستند که باعث شده‌اند اسپیس فریم در حال حاضر به‌ عنوان پراستفاده ترین و کاربردی‌ترین محصول برای ساخت غرفه‌های نمایشگاهی شناخته شود.

اگر قصد اجاره غرفه نمایشگاهی را دارید، حتماً به سراغ غرفه‌هایی بروید که با اسپیس فریم ساخته شده‌اند زیرا این غرفه‌ها بسیار کاربردی‌تر، مقرون‌ به‌ صرفه‌تر و بهتر از گزینه‌های دیگر می‌باشند.

اجاره غرفه نمایشگاهی
اجاره غرفه نمایشگاهی

نکات مهم اجاره غرفه نمایشگاهی

پیش ‌از این‌ که شما روند اجاره غرفه نمایشگاهی را پیش ببرید، بهتر است که راجع ‌به نکات مهم در این زمینه بیشتر بدانید. درست است که روند اجاره غرفه‌های نمایشگاهی روند پیچیده‌ای نیست، اما به ‌هر حال شناخت برخی این نکات می‌تواند به شما کمک کند تا از بروز مشکلات گوناگون تا حد بسیار زیادی جلوگیری کنید. اجازه دهید با هم در ادامه بیشتر در این‌ رابطه صحبت کنیم. 

اجاره غرفه نمایشگاهی
اجاره غرفه نمایشگاهی

معرفی یک خدمات دهنده معتبر برای اجاره غرفه نمایشگاهی

بعد از صحبت در رابطه با روند اجاره غرفه نمایشگاهی و بررسی نکاتی که هنگام استفاده از این خدمات باید به آن توجه داشته باشید، حال بد نیست که برای راحتی کار شما به معرفی یک خدمات دهنده‌ بپردازیم. در این شرایط شما می‌توانید با خیالی راحت و با کمترین دغدغه، از باکیفیت‌ترین و بهترین خدمات غرفه سازی بهره ببرید و با شرکت در نمایشگاه مورد نظر، به هدف خود نزدیک شوید. اسپیس گستران به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین و با کیفیت‌ترین خدمات دهندگان در زمینه اجاره غرفه نمایشگاهی شناخته می‌شود. علاوه ‌بر غرفه نمایشگاهی، شما می‌توانید برای استفاده از خدمات دیگر نیز از کمک اسپیس گستران بهره ببرید. 

مزایای استفاده از خدمات اسپیس گستران

اسپیس گستران به‌ عنوان یکی از قدیمی‌ترین و سرشناس‌ترین خدمات ‌دهندگانی شناخته می‌شود که در زمینه تولید سازه‌های اسپیس از جمله غرفه‌های نمایشگاهی فعالیت می‌کند. شناخت مزایای استفاده از خدمات اسپیس گستران به شما کمک می‌کند تا مقایسه‌ای خوبی میان این خدمات دهند و سایر خدمات‌ دهندگان داشته باشید و بتوانید با خیال راحت از خدمات اسپیس گستران بهره ببرید. 

اجاره غرفه در نمایشگاه مصلی
اجاره غرفه در نمایشگاه مصلی

قیمت مقرون‌ به‌ صرفه

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات اسپیس گستران برای اجاره غرفه نمایشگاهی، عدم نیاز به خرج هزینه‌های زیاد می‌باشد. تعرفه‌هایی که اسپیس گستران برای قیمت اجاره غرفه نمایشگاهی تعیین کرده، تعرفه‌هایی بسیار ارزان ‌قیمت و مقرون ‌به ‌صرفه می‌باشند.

تنوع بالا برای اجاره غرفه نمایشگاهی

شما امکان این را دارید که با استفاده از خدمات اسپیس گستران برای اجاره غرفه نمایشگاهی، غرفه خودتان را با هر ویژگی‌ بصری که می‌خواهید تهیه نمایید. به واسطه استفاده تیم اسپیس گستران از اسپیس فریم‌ها، امکان طراحی و ساخت غرفه با اشکال متنوع و گوناگون برای علاقه‌مندان وجود دارد. با انتخاب اسپیس گستران، شما می‌توانید از متنوع‌ترین و زیباترین غرفه ها بهره ببرید. 

اجاره غرفه نمایشگاهی
اجاره غرفه نمایشگاهی

دخیل کردن صد‌در‌صدی نظر شخصی مشتری

تیم اسپیس گستران، در عین حرفه‌ای بودن و متخصص بودن، سعی می‌کند تا همواره نظر شما به‌ عنوان مشتری را در رابطه با طراحی غرفه مدنظر گوش دهد و بر اساس خواست شما کار ساخت غرفه را پیش ببرد. این موضوع به شما کمک می‌کند که در کنار کمک گرفتن از خدمات اصولی، مطابق با سلیقه خود غرفه نمایشگاهی خود را پیاده‌سازی کنید.

این موارد تنها بخشی از مزایای استفاده از اسپیس فریم می باشند؛ به این ترتیب شما می توانید این گونه محصولات را از شرکت های فعال در زمینه فروش اسپیس فریم خریداری نمایید.

اجاره غرفه نمایشگاهی
اجاره غرفه نمایشگاهی

ارائه تصاویر سه‌بعدی قبل ‌از ساخت غرفه

از دیگر مزایای استفاده از خدمات اسپیس گستران برای اجاره غرفه نمایشگاهی، ما می‌توانیم به ارائه تصاویر سه‌بعدی اشاره کنیم. طراحان این شرکت قبل ‌از نهایی کردن و پیاده‌سازی غرفه، تصویر نهایی سه‌بعدی را به شما نشان می‌دهند تا شما بتوانید با توجه به سلیقه خود و در صورت نیاز، تغییراتی را در غرفه به وجود بیاورید تا خروجی کار دقیقاً همان چیزی باشد که می‌خواهید. 

حمل‌ و‌ نقل و نصب رایگان در روند اجاره غرفه نمایشگاهی

اسپیس گستران در ناحیه تهران و کرج به ارائه خدمات حمل ‌و نقل و نصب رایگان غرفه می‌پردازد. پیشتر برای شما گفتیم که برای اجاره غرفه نمایشگاهی به سراغ خدمات ‌دهندگانی بروید که در کنار باکیفیت بودن، خدمات حمل‌ونقل و نصب غرفه را نیز گردن میگیرند. با استفاده از خدمات اسپیس گستران، شما نگرانی از بابت حمل ‌و نقل و نصب غرفه نخواهید داشت زیرا این خدمات دهنده به‌ صورت کاملاً رایگان این خدمات را نیز به شما ارائه می‌کند.

اجاره غرفه نمایشگاهی
اجاره غرفه نمایشگاهی
مراحل اجاره غرفه نمایشگاهی
مراحل اجاره غرفه نمایشگاهی

مراحل اجاره غرفه نمایشگاهی در اسپیس گستران

بعد از صحبت در رابطه با استفاده از خدمات اسپیس گستران، حال اجازه دهید برای شما به بررسی مراحل این اقدام نیز بپردازیم تا راهنمای شما در مسیر استفاده از خدمات این خدمات دهنده معتبر باشیم. به‌ طور کلی شما می‌توانید در طی شش مرحله روند اجاره تا جمع‌آوری اسپیس فریم را پیش ببرید. بیایید با یکدیگر در ادامه‌ این مراحل را بررسی کنیم. 

 

جمع‌آوری

در مرحله نهایی از اجاره غرفه نمایشگاهی با استفاده از خدمات اسپیس گستران روند جمع‌آوری و انتقال قطعات غرفه پیش می‌رود. یعنی علاوه بر حمل و نصب غرفه، روند جمع کردن و حمل غرفه از نمایشگاه نیز برعهده‌ی تیم اسپیس گستران می‌باشد‌. در صورت علاقه، شما امکان این را دارید که قطعات غرفه‌ی خودتان را ذخیره کنید و با استفاده از خدمات اسپیس گستران از همان غرفه مشابه در نمایشگاه‌های دیگر نیز بهره ببرید.

اجاره غرفه
اجاره غرفه

سوالات متداول اجاره غرفه نمایشگاهی

اسپیس فریم به واسطه وزن سبک، دوام مناسب، ظاهری زیبا، نصب راحت و قیمت مقرون ‌به‌ صرفه به عنوان بهترین محصول برای ساخت غرفه شناخته می‌شود.

بله، در کنار اجاره غرفه نمایشگاهی، شما می‌توانید به خرید غرفه نیز بپردازید.

در کنار ساخت و اجاره غرفه نمایشگاهی شما می‌توانید از اسپیس فریم برای ساخت ساخت بیلبورد، ساخت استیج، ایجاد سایه‌بان‌ها و ‌… نیز بهره ببرید‌.

مقدار اسپیس فریم استفاده‌ شده، شکل غرفه شما، مدت زمان اجاره، تعرفه‌های خدمات دهنده و … جزو آن دسته از فاکتورهایی هستند که در هزینه نهایی اجاره غرفه نمایشگاهی تاثیرگذار می‌باشند‌.

اتصالات اسپیس

بست اسپیس به صورت تکی و عمده با کیفیت درجه با قیمت مناسب میباشد.

اجاره اسپیس

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در سراسر ایران در کمترین زمان قابل اجرا می باشد.

قیمت اسپیس

قیمت هر متر اسپیس فریم بر اساس نوع متریال به کار رفته در ساخت تعیین میگردد.

سوله و سالن

امروزه کاربرد سوله‌هاکه به صورت موقت می‌باشند، در برپایی نمایشگاه‌ها..

بنر اسپیس

قاب بنر را به منظور ترویج یک کسب و کار و به عبارتی برای انجام تبلیغات

اسپیس کارکرده

فروش انواع اسپیس فریم دست دوم با کیفیت بدنه و آبکاری مناسب نموده است.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Pinterest
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]
اسکرول به بالا