ابعاد اسپیس فریم

اسپیس فریم ها در ابعاد و اندازه های مختلفی می باشند و با توجه به تابع مصرف مختلف سازه های اسپیس فریم در حالت استاندارد به سایز 15*15 تولید می‌گردد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد اسپیس فریم ها، امکان تنظیم اندازه و ارتفاع آنها است. به این ترتیب، مشتریان می‌توانند سازه‌های دقیقاً با اندازه‌ها و ابعاد خاص خود را سفارش دهند. سازه اسپیس فریم در صورت نیاز مشتریان در سایزها و انداره های مختلفی به ضورت سفارشی در کمترین مدت زمان و در محدودیت ساخته و تحویل میگردد.

ابعاد اسپیس فریم نمایشگاهی

فهرست مطالب

در عین حال اسپیس فریم ها با استاندارد مشخصی در ابعاد مختلفی ساخته می شوند که می توان به شرح ذیل به این ابعاد اشاره کرد :

اسپیس فریم 4 متری اسپیس فریم 3.7 متری اسپیس فریم 3.66 متری اسپیس فریم 3.6 متری اسپیس فریم 3 متری
اسپیس فریم 2.7 متری اسپیس فریم 2.4 متری اسپیس فریم 2 متری اسپیس فریم 1.7 متری اسپیس فریم 1 متری
اسپیس فریم 70 سانتی اسپیس فریم 66 سانتی اسپیس فریم 60 سانتی اسپیس فریم 55 سانتی اسپیس فریم 33 سانتی
اسپیس فریم 30 سانتی اسپیس فریم 15 سانتی

ابعاد اسپیس فریم را بشناسیم

ابعاد اسپیس فریم چیست؟ اسپیس فریم به سازه هایی اطلاق می شود که به صورت متحدالشکلی ساخته می‌شود پس از اتصال قطعات آن به هم‌دیگر می‌توان به شکل و حجم دلخواه افراد در بیایید. این سازه دارای ابعاد هندسی منظم است که شباهت زیادی به داربست های فلزی دارد استفاده از بست مخصوص اسپیس به شما این اجازه را می دهد چارچوب های مورد نظر و منظم بر اساس کاربرد اسپیس ایجاد می کند.

اسپیس این امکان را به شما می دهد که طراحی و اجرا را در شکل های مختلف امکان پذیر ساخته می شود.

ابعاد اسپیس فریم نمایشگاهی (3)
اسپیس فریم

استفاده از جوش co2 در ساخت اسپیس فریم باعث شده که مقاومت آن بالا برود. رعایت اصول هندسی در کنار وجود فرم های هندسی منظم در اسپیس و تقسیم مثلثاتی در طول سازه بار بر روی کل سازه ها توزیع می شود جنس فلزی آن باعث می شود که طول عمر سازه بالا برود. اسپیس فریم ها ضد زنگ و آبکاری شده است. از خصوصیات بارز اسپیس شکل متناسب و هندسی این سازه است که باعث زیبایی ظاهری سازه شده است. شما می توانید با کمک اسپیس فریم انواع طرح های مورد نظرتان را بسازید.

اسپیس ها دارای رنگ و لعاب بوده و جذابیت زیادی برای بیننده دارند، یکی از بهترین پوشش ها برای اسپیس ها گالوانیزه است که در کنار ظاهر درخشان و براق آن دوام بالایی را نیز به دنبال دارد.

موارد مصرف اسپس فریم چیست

می توانید از اسپیس فریم در موارد متعددی استفاده کنید که عبارتند از: ساخت سوله، نمایشگاه، غرفه سازی، ساخت دیوار جداکننده، دالان، نمایشگاه ها، ساخت گلخانه، ورودی تشریفات، پارکینگ وسایل نقلیه و غیره کاربرد دارد.

جنس اسپیس فریم

اسپیس ها معمولا از جنس آهن و آلومینیوم ساخته شده است. مزایایی ساخت این سازه با فلز آلومینیوم این است که وزن سبک تر و دوام بیشتری نسبت به جنس آهنی آن دارد. اما استفاده از آلومینیوم درساخت این سازه باعث می شود که قیمت آن بسیار گرانتر تمام شود به شکلی که قیمت هر متر اسپیس آلومینیومی 10 برابر جنس آهنی آن است به همین دلیل 90 درصد از درخواست ها در ایران به سمت سازه های آهنی است.

ابعاد اسپیس فریم چگونه است

پیشنهاد برای سطح مقطع اسپیس فریم ۱۵*۱۵ و ابعاد اسپیس فریم  ساخته شده و متداول موجود در بازار شامل نیم متری، ۶۶ سانتی،۷۰ سانتی، ۱متری ساده، ۱متری کرو، ۱٫۵ متری، ۲متری، ۲٫۳۳ سانتی، ۲٫۷۰ سانتی، ۳متری، ۳٫۶۶ سانتی ساده و ۳٫۶۶ سانتی است که به شکل کروی ساخته شده است

یکی از دلایل طرز ساخت اسپیس فریم ها به با این شکل و شمایل به این دلیل است که خاصیت پازل مانندی به خود گرفته و همین امر باعث می شود که قابلیت اجرایی فوق العاده و بالایی داشته باشد.

مراحل ساخت اسپیس فریم چیست

در صورتی که اسپیس فریم از جنس آن باشد لوله های آهنی را پس از برش در ابعاد مورد نظر لوله ها را متصل کرده و به کمک سیمواره ها در شکل های مقطع مربع در آورده و پس از اتصال آن را در دیگ آبکاری قرار می دهد.

تفاوت داربست با اسپیس فریم چیست

اولین تفاوت اسپیس فریم با داربست این است که زیبایی این سازه با داربست قابل مقایسه نیست. لوله های داربست ضخیم بوده و حالت خشن و نازیبایی دارد در حالی که اسپیس فریم از چهار لوله ظریف و سیم مفتول نمره پنج استفاده شده و ظرافت و زیبایی فوق العاده ای را به نمایش می گذارد.
دومین نکته ای که در رابطه با تفاوت این دو سازه مطرح است این است که داربست ها به شکل خام و زنگ زده هستند و ظاهر نامناسبی را به نمایش می گذارند این در حالی است که اسپیس ها با رنگ کوره ای و آبکاری شده به پروژه ی شما زیبایی لازم را می بخشد.

هزینه ی اجاره اسپیس 15 الی 30 درصد گران تر از داربست است که با توجه به ظاهر زیبای آن این هزینه ارزش پرداخت را دارد.
از نظر سهولت نصب بین اسپیس فریم و داربست تفاوت کمی است البته فراموش نکنید که اسپیس با سطح مقطع 15 سانتی متری قدرت مانور بیشتری به نصاب می دهد.

مزایایی استفاده از اسپیس فریم چیست

یکی از مزایایی استفاده از اسپیس فریم نصب سریع و آسان آن بوده و امکان ایجاد فضای دلخواره را به فرد می دهد. زمانی که قطعات اسپیس را به شکل منظم کنار هم قرار می گیرد و سازه ی مورد نظر شما در ابعاد و شکل و اندازه ی دلخواه با سرعت بالایی ساخته خواهد شد. اسپیس فریم محدودیتی از لحاظ ابعاد و طراحی نداشته و قابلیت کاهش و افزایش را در سطح دارد.
اسپیس فریم ها از لحاظ شکل، نوه و حالت دارای تنوع زیادی هستند. به شکلی که با استفاده از یک نقشه و طرح استاندارد می توانید اشکال گوناگون هندسی را به صورت خمیده، مسطح و صاف و دیگر اشکال مورد نظرتان به دست آورید.
استفاده از جوش co2 در ساختمان این سازه دوام و طول عمر آن را بالا برده و باعث مقاومت سازه بالا برود ویژگی ضد زنگ بودن آن و روکش آبکاری شده تاثیر زیادی در دوام اسپیس دارد.

سبکی وزن اسپیس فریم باعث می شود که بدون احتیاج به ستون استحکام لازم را برای شما مهیا کند. وزن اسپیس کم است و علت آن مواد تشکیل این سازه است. از دیگر ویژگی های اسپیس فریم میتوان سرعت تولید اجرا ،درطراحی، ایمنی همراه استحکام سازه، حمل ونقل آسان، وزن کم به همراه سهولت ساخت، این سازه ها بهترین گزینه برای نورپردازی غرفه های مختلف مانند نمایشگاه انواع محصولات هستند. ساختار اسپیس به نحوی است که با هر شرایط آب و هوایی سازگاری دارد.

وزن کم سازه باعث می شود که حمل و نقل و نصب آن بسیار آسان صورت بگیرد و هنگام حمل آن نیاز به ماشین آلات سنگین نداشته و همین امر باعث کاهش هزینه ها می شود.

نصب اسپیس فریم به چه صورتی انجام می شود

برای استفاده ی مناسب و کاربردی اسپیس فریم باید در هنگام نصب دقت لازم را مبذول دارید. به هنگام نصب اسپیس چه در زمان اجاره و نصب باید از یک نصاب حرفه ای استفاده کنید تا ایمنی های لازم را رعایت کند. یکی از دلایل نصاب حرفه ای برای اسپیس فریم این است که این سازه به روش های گوناگون نصب می شود و نصابان آماتور از عهده ی نصب آن بر نخواهند آمد. یکی از کاربردهای اساسی اسپیس استفاده از آن در ساخت سالن ها است. در صورتی که از پایه استفاده کنید می توانید سالن هایی را با عرض بالاتر از 30 متر داشته باشید در صورت استفاده نکردن از پایه می توانید سالن هایی با عرض کمتر از 30 متر داشته باشید. نکته ی قابل توجه این است که در حالت پایه دار یا بدون پایه طول سالن محدودیتی ندارد. ارتفاع سازه هایی که توسط اسپیس فریم ساخته می شود تا 5 متر و در برخی موارد تا 7 متر هم گزارش شده است.

از موارد عمده ی کاربرد این سازه برای ساخت سالن ایجاد پارکینگ و سالن های تشریفاتی است. در صورتی که می خواهید سالن مورد نظرتان را به شکل چند ضلعی بنا کنید اسپیس فریم یکی گزینه ی مناسب برای هدف شما محسوب می شود.

ابعاد اسپیس فریم

در صورتی که از اسپیس استفاده کنید می توانید در هزینه ای که برای خرید یا اجاره سازه های دیگر باید پرداخت می کرده اید را کاهش دهید. جالب است بدانید هزینه ی سایر سازه ها چند برابر از اسپیس ها است این در حالی است که شما با استفاده از اسپیس فریم به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید. شما با استفاده از این سازه با پرداخت هزینه کمتر ظاهری زیبا و آیده آل تر را دریافت می کنید. فراموش نکنید که هنگام نصب به نصاب های حرفه ای مراجعه کنید می توانید در محل خرید یا اجاره در رابطه با این افراد اطلاعات کسب کنید.

اجاره اسپیس فریم

متداول ترین امر در استفاده از اسپیس فریم اجاره کردن آن است، در صورتی که به شکل موقت به یک سالن یا سازه نیاز دارید از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر است که از گزینه ی اجاره ی اسپیس استفاده کنید. نکته ای که لازم است بدانید این است که وزن این سازه بسیار سبک است و حمل و نقل آن نیز به آسانی هر چه تمام تر صورت می گیرد.

خرید اسپیس فریم

برخی از افراد به علت شکل کاری به شکل مداوم به این سازه ها نیاز دارند پیشنهاد برای این افراد خرید اسپیس فریم است. برای خرید باید به مراکز فروش این محصولات مراجعه کرده و متناسب با نیاز خود اقذام به خرید کنید به عنوان مثال کسانی که به غرفه داری مشغول هستند بهتر است اسپیس را خریداری کنند زیرا مقرون به صرفه تر از اجاره در دراز مدت است.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Pinterest
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 30 میانگین: 5]
اسکرول به بالا